معاملات پایان روز فارکس: نحوه یافتن سیگنال ها و شکستن احتمالی
نوشته شده توسط : Mihayloo

در تجارت ،زمان بندی همه چیز استوادشما ممکن است بتوانید تغییرات بازار را پیش بینی کنید ، اما اگر نمی دانید چه زمانی این تغییرات رخ داده است و چگونه می توانید از آن زمان ورود و خروج خود را بر این اساس زمان کنید ، شما مجبور نیستید پاداش را به دست آورید. قابل اطمینان ترین و سودآورترین استراتژی های فارکس مواردی است که زمان بندی را در رابطه با بازار انتخاب شده ، استراتژی و سبک معاملاتی در نظر می گیرد.

معاملات پایان روز یک استراتژی فارکس عمدی است که در آن معامله گران پس از بسته شدن بازار سهام نیویورک برای روز ، سفارشات تجاری را انتخاب می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا استراتژی خود را ترسیم کرده و سفارشات معلق را برای روز بعد ایجاد کنند در حالی که زمان به طور موثری مکث می شود (یعنی وقتی هیچ معامله ای رخ نمی دهد).

مزایای معاملات پایان روز

پس از بسته شدن بازار ، بازرگانان آزاد هستند تا تغییرات در عمل را که رخ داده است ، بررسی کنند ، تجزیه و تحلیل شمعدان های قیمت را تجزیه و تحلیل کرده و هر سیگنالهایی را که در طول روز با وضوح و متن بیشتر تجلی می یابد ، تفسیر کنند.

دو بزرگترین مزایای معاملات پایان روز ، زمینه و انعطاف پذیری اضافه شده این استراتژی است. بدون فشار پاسخ به حرکت قیمت در زمان واقعی ، می توانید تجزیه و تحلیل های فنی مختلفی را برای شناسایی قدرت و حرکت روند ، ایجاد سطح پشتیبانی و مقاومت انجام دهید و اعتبار خرید و فروش سیگنال ها را قبل از عمل تأیید کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد یک استراتژی معاملاتی عمدی تر را ارائه داده و سفارشات را با دقت بیشتری بر اساس بینشی که جمع کرده اید قرار دهید. با تمرکز روی نمودارهای عمل روزانه به جای نمودارهای درون روزانه ، شناسایی روند اصلی بازار که بر نتایج معاملات بلند مدت تأثیر می گذارد ، آسان تر است.

علاوه بر این مزایای استراتژیک ، معاملات پایان روز نیز جذابیت عملی دارد زیرا به شما نیازی به ورود دستی سفارشات در ساعات معاملات ندارد. به عبارت دیگر ، این امر باعث می شود که یک کار روزانه انجام شود و هنوز هم یک استراتژی معاملاتی عمدی و آگاهانه را اجرا کند. تشریح سفارشات خود قبل از آغاز روز تجارت ، شما را مجبور می کند که بدون توجه به نحوه حرکت بازار ، خطرات و پاداش ها و سفارشات و اهداف سود را که همزمان با نسبت ریسک به پاداش شما مطابقت دارد ، وزن کنید. این امر برخی از احساسات را از تجارت خارج می کند و به شما امکان می دهد یک استراتژی مداوم ایجاد کرده و نتایج تصمیمات خود را ردیابی کنید.

استراتژی های معاملات پایان روز چگونه کار می کنند

اول و مهمتر از همه ، معاملات پایان روز نیاز به درک کاملی از بازار و روند فعلی دارد. اگر می دانید که بازار معمولاً چگونه رفتار می کند و می تواندقدرت را شناسایی کنیدوتتکانهاز روند فعلی ، شما یک چارچوب محکم دارید که در آن می توانید سیگنال های خرید و فروش را ارزیابی کنید و نقاط ورودی و خروج ایده آل را برای روز آینده تعیین کنید.

شناسایی روند و تعیین موقعیت شما

معاملات پایان روز در بازارهای گرایش که بین صعودهای طولانی و نزول های طولانی و معکوس پس از رسیدن به سطح بیش از حد تأسیس شده و معکوس ، نوسان است ، ساده ترین است. با استفاده از نشانگرهای Trend-Following ، Trend-Conforming و Overbought و Oversold ، می توانید اگر یک روند قوی در حال انجام باشد و در محل سفارشاتی که همزمان با جهت روند فعلی است ، ارزیابی کنید. این به معنای گرفتن موقعیت صعودی در یک صعود و موقعیت نزولی در یک حرکت رو به پایین است.

اگر از طرف دیگر ، تجزیه و تحلیل فنی شما نشان می دهد که قیمت به دست می آیدشرایط بیش از حد و بیش از حدیا آنواگراییبین حرکت قیمت و حرکت در بازار اتفاق افتاده است ، ممکن است تصمیم بگیرید که یک دستور ورود به شما محدود کنید که بر خلاف روند فعلی در نقطه محوری پیش بینی شده بازار پیش می رود. به عنوان مثال ، اگر قیمت در صعود قرار دارد و انتظار واژگونی را دارید ، همانطور که نشان داده شده است ، می توانید سفارش ورودی محدودیت فروش را بالاتر از قیمت فعلی در نقطه محوری پیش بینی شده قرار دهید.

علاوه بر معاملات با روند فعلی یا پیش بینی معکوس ، می توان از یک استراتژی معاملاتی شبکه برای سرمایه گذاری در شکستن روند استفاده کرد. استراتژی تجارت شبکه در فواصل زمانی بالاتر و پایین تر از قیمت فعلی بازار سفارشات را خریداری و فروش می کند و نیاز به دانستن این امر را از بین می برد.

با این حال ، هنگام استفاده از یک استراتژی معاملات شبکه ، بسته شدن سفارشات در انتظار که باعث ایجاد نشده و در مورد قرار دادن سفارشات متوقف شده و همچنین اهداف سود ، کوشا هستند ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، بسیار مهم است.

قرار دادن سفارشات از دست دادن

سفارشات ضرر را متوقف کنیددر صورتی که روند بر خلاف انتظارات شما حرکت کند ، با محدود کردن ضررها به کاهش خطرات کمک کنید. توقف ها می توانند با ارزش ثابت باشند یا می توانند نسبت به حرکت قیمت تغییر کنند ، یا آنچه به عنوان توقف های دنباله شناخته می شود. بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه موقعیتی را انتخاب کنید و سفارشات ورود به توقف مربوطه را انتخاب کنید ، قسمت بعدی هر استراتژی معاملاتی پایان روز شامل قرار دادن سفارشات ضرر توقف برای هر موقعیت باز شده است. برای سفارش ورود به توقف نزولی که بالاتر از قیمت فعلی بازار قرار دارد ، باید یک سفارش توقف فروش مربوطه را زیر قیمت فعلی بازار ایجاد کنید ، همانطور که در نمودار نشان داده شده است (تجارت با یک صعود) ..

برای سفارشات ورود محدود ، یک دستور از دست دادن توقف باید در همان جهت قرار داده شود که سفارش ورود یا فروش را برای مهار ضرر در صورتی که روند به جای معکوس ادامه می یابد ، همانطور که در نمودار بعدی نشان داده شده است ، قرار دهد.

هنگام تعیین اینکه چقدر از قیمت به مکان دیگر فاصله دارد ، ورود را محدود کنید ، محدودیت ورود و متوقف کردن سفارشات ضرر را متوقف کنید ، سطح پشتیبانی و مقاومت را به همراه محل خرید و فروش سیگنال ها و میزان ریسکی که مایل به شانه کردن هستید ، در نظر بگیرید. موفق ترین استراتژی ها واقع بینانه است و از تجزیه و تحلیل فنی برای تأیید نقاط ورود و خروج ایده آل استفاده می کند.

نگه داشتن برگه در معاملات خود

هنگامی که تمام سفارشات در حال تعلیق خود را برای روز بعد قرار دادید ، سفارشات شما به طور خودکار روز بعد بدون نیاز به اقدامات دستی انجام می شود. گفته می شود ، مهم است که در پایان روز معاملاتی بعدی ، مواضع خود را بررسی کنید تا ارزیابی کنید که آیا آنها هنوز بر اساس جدیدترین حرکت قیمت معتبر هستند. یک توقف دنباله ای موقعیت را نسبت به حرکت قیمت تغییر می دهد ، اما سایر ورودی ها و خروجی ها ممکن است به صورت دستی بسته یا تنظیم شوند تا میزان تغییر ریسک و میزان پاداش را به خود اختصاص دهند. برای بهترین نتیجه ، اطمینان حاصل کنید که استراتژی شما از چک ها و تعادل های مناسب برخوردار است و به طور مکرر نتایج را کنترل کرده و با توجه به بینش جدید ، موقعیت های خود را مجدداً ارزیابی کنید.

forex-signals

سلب مسئولیت:

اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای اهداف عمومی اطلاعاتی و آموزشی است. این در نظر گرفته نشده است و نباید برای ایجاد مشاوره تفسیر شود. اگر چنین اطلاعاتی توسط شما عمل شود ، این امر فقط باید به اختیار شما باشد و والوترادها به هیچ وجه پاسخگو نخواهند بود.

این پست توسط گریم واتکینز نوشته شده است

مدیرعامل Valutrades Limited ، Graeme Watkins یک جانباز بازار FX و CFD با بیش از 10 سال تجربه است. نقش های کلیدی شامل مدیریت ، سیستم های ارشد و کنترل ، فروش ، مدیریت پروژه و عملیات است. گریم هم برای کارگزاری ها و هم برای سیستم عامل های فناوری به نقش های قابل توجهی کمک می کند.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: